Teletubbies och spöken!

I tisdags var jag ledig och spenderade dagen med Elin.
Vi gick på stan och kikade, tråkigt när man inte har pengar.
Eln hittade en del saker hon behövde och jag det jag vill ha.

Var inne på BikBok en sväng och hittade denna...



Ha ha! Jag vet den är ful men huuur goooo som helst!
Liknar en teletubbies =)
Vill ha en sån här nu till hösten och vinter.
Tänk er att springa runt i en sån mysdress hemma!
Nu var det den sista dom hade men dom skulle få in.
Och då kommer den även i rosa!! Wie!!
Kostar 499:- Lätt värt!

Sedan var vi hemma hos Elin och kollade på Andarnas makt.
Mitt i programmet hör vi hur nån låser upp ytterdörren.
Bonnie börja skälla och springa för att möta husse som hon tror kommer hem.
Då berättar Elin att det inte är David utan att detta händer varje dag.
Flera gånger om dagen! Att det åter som nån låser upp dörren.
Snacka om läskigt eller! Det spökar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0