Sportlife = Idioter!

Ah! Blir så irriterad på företag som inte kan sköta sitt!
Har fått en faktura från Sportlife om en månadsavgift.
Kortet sa jag upp i december förra året och nu får jag en faktura?
Månadsavgigten för juli månad är inte betalad???
Va fan jag har itne bott i Uddevalla sen februari???



Blir så himla irriterad, så jag ringer upp dom.
Dom skickar mig i sin tur vidare till sin fakturaservice.
Dom stänger i sin tur klockan 13:00 på tisdagar.
Har öppet 14:00-17:00 imorgon, får ringa då.
Förfallodatumet var den 20:e augusti!!

Ringer tillbaka till sportlife och säger att dom frå dra tillbaka detta.
Dom kan inte göra något utan man måste gå via faktuaservice?
När dom ska leta upp mig i datorn hittar dom mig...
och konstaterar att jag slutade mitt medlemskap december 2009.

Vad är då probelmet??
Varför skicka en faktura till någon som inte tränat där på 7 månader???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0