Sovmorgon

Klockan är snart 11 och jag börjar jobba om en timme.
Ska snart bege mig in på stan och kila in på teknikmagasinet.
Har ett litet ärende där som jag inte tänker berätta.

Jobbar 12 till stängning idag, skön tid!
Gott att få lite extra tid så här på morgonen!
Äta frukost, dricka lite te och göra sig i ordning.

Igår var jag ute och sprang mina 4km.
Ville köra ett tredje varv men benen orkade inte helt enkelt.
Jätteirriterande egentligen för orken hade jag kvar.
Får försöka mig på tre varv nästa gång, ikväll kanske?

Idag är det då fredag, har ingen koll på dagarna längre.
Denna veckan har gått sjukt fort.
Tror mycket gör att jag är ledig varje tisdag?

Nej nu ska jag aktivera mig lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0