Som vi festa!!

Hade en riktigt grym kväll i fredags! Tack Louisa!
Vi satt hemma hos oss först och förfesta.
Det var jag, Louisa, Micke och Salem...
sedan kom grannarna uppifrån ner och sa hej!

 

Och jag vill ännu en gång tacka Louisa som kom ner till mig!
Du är så underbart söt och go som tog dig tid!
Det betyder enormt mycket för mig =)



Tack för presenterna med =) Jättefina!

Strax innan tolv begav vi oss till Terassen för en kanonkväll!
Vi slapp stå i kö och betala inträde! Love it!!!

Tyvärr hade jag itne med mig kameran ut, vilket jag ångrar!
Måste bli bättre på det.

Men vi dansade i stort sett hela kvällen och drack rosa pantern!
Käkade McDonalds på väg hem och däckade i sängen!

Dagen efter var det tyvärr en av oss som mådde sämst av nå anledning.
Men vi drog till stan och sen låg vi hemma och såg på film.
Perfekt dagen efter dag =)

Detta får vi snart göra om igen! Snart är det fest i GBG Louisa!! =)


Kommentarer
Postat av: Louisa

2010-08-01 @ 12:00:49
Postat av: Louisa

Taaack själv bästa du! Hade de toppen skoj de får bli repris snart : )

2010-08-01 @ 12:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0