Snygg i kavaj?

Igår kollade jag och Elin på film.
Efter att ha sett Case 39 så kände vi att v i behövde
få tankarna på annat håll, så det blev en film till.



Vi såg snygg sexig och singel. Gammal klassiker!

Hon som spelar Courtney i filmen går ju ofta runt i kavaj och jag
tycker det är såå snyggt. Hade jag med velat ha!

Så ja surfade in på Nelly och hittade detta!


Shudder Blazer SEK 459, Only - NELLY.COM Jinete Trousers SEK 449, Mango - NELLY.COM Playful Plain Skirt SEK 339, Only - NELLY.COM

Åh, vill så gärna ha! Så snyggt! Få se om dom kanske klickas ner.
Nu ska jag börja göra mig i ordning.
Har en heel ledig dag och spendera på något!
Ska först och främst umgås med Elin, få se vad vi hittar på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0