Närmare 30 än 20!

Ja, det är där jag är nu. Och det börjar kännas helt okej.
Har haft lite åldersnojja måste jag erkänna.
Men man gör sig inte äldre än vad man är =)



Igår fyllde jag ju år då. Svärföräldrarna var nere under dagen, mycket trevligt.
Bakade en tårta som jag kom på själv. =)
Det är marängbottnar och mellan är det smörkräm med kakao.
Sedan är det då grädde och daimkulor uppe på och noblesse runt om.
Den var VÄLDIG söt, nästa för söt. Men god!

Jag fick helkroppsmassage (som är bokad tills på måndag) och presentkort på Stadium!
Så idag har jag köpt träningskläder! (Ingmarie, lovar att jag ska lägga upp bilder)
Nu ikväll var David och Elin på besök! Dom har kommit hem från sin semestertur.
Vi har mest suttit och snackat, ätit lite mer tårta och planerat resten av veckan.

Nu ska jag snart slänga mig i soffan och se på lite True Blood =) Wiee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0