Måndag!

Oj, nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera.

Dom senaste dagarna har det varit fullt upp, men ingen träning.
Har blivit mer och mer sugen på att börja på gym.
Det finns ett gym precis redvid oss, allt för att slippa dåliga ursäkter.
Har varit grymt seg på att få ut mig själv att springa.
Men imorgon innan jobbet hoppas jag att motivationen finns.

I helgen vart det något som heter Karl-Oskars dagarna.
Namnet kommer från boken utvandrarna.
Detta vet säkert alla men jag fick reda på det förra veckan.
Ha ha, läser inte mycet böcker jag inte...

Var fest i lördags hos Mickes kollega Johan som fyllde.
Senare var vi på stan och kollade läget, MASSA folk.
Vi åt lanogs, churros, munkar och sockervadd.
Otippat så vaknade jag tidigt nästa morgon med magknip!!!

Jobbet går otroligt bra. Riktigt kul faktiskt på Stadium.
Trivs oerhört bra med kollegorna också. Underbart!

Idag har jag varit och fått helkroppsmassage. Lovely!
Tack till mina svärföräldrar för den presenten.
Min kropp känns mycket rörligare och lättare nu.

Blir ett tråkigt inlägg detta utan bilder.
Har ändå inga på lager att visa just nu.

Lovar att uppdatera snart igen!

Blir en dålig uppdatering idag utan bilder..
Men lovar att bilder kommer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0