Jag gjorde det!!

Yes! Känner mig extremt duktig!
Och på grund av detta resultat blir jag bara mera taggad!
Jippi!!


(Ing-Marie: Detta var det jag köpte för presentkortet)

Jag har alltså varit ute och sprungit! Jag har tränat!!
Har på mig mina nya träningskläder från Stadium...
och mina nya träningsskor också från Stadium såklart.
Skorna är ett par från Reebok som kallas Easy Tone



Inbyggda bollar i skon gör att du måste spänna och aktivera muskler.
Resultatet: du förbränner 28 procent fler kalorier.

Hemligheten bakom nya superskorna bygger på en konstruktion
 av tre inbyggda bollar under sulorna, bak på hälen och under
främre delen av skon. Knepet är att hålla balansen, skorna är nämligen
designade så att bollarna under sulorna gör att du spänner och aktiverar
musklerna för att hålla balansen när du går och tack vare att musklerna
 jobbar extra, förbränner du samtidigt fett! Känslan blir som att
gå på en sandstrand.

DOM ÄR EXTREM SKÖNA!
Och dom funkar, hade faktiskt träningsvärk i rumpan igår =/
Dom finns på Stadium för 999:-


Nu blir det dusch, sen kvällsmat...
sen mys i soffan med någon bra serie och lakrits-te =)


Kommentarer
Postat av: camiiisexzita

va duktig du är du ser smalare ut :D men bli inte för mager bara :D tjejer är fina i former vet du :) <3

2010-08-26 @ 20:49:37
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack Camii <3 Ja något kilo har väl försvunnit, men rumpan är kvar =P Hur går det med din träning?

2010-08-28 @ 09:22:45
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0