En ledig dag...

... och många dagar som gått utan att jag uppdaterat! Bad!

Har varit i Uddevalla i helgen och hälsat på.
Haft ett litet kalas för mig med familjen coh träffat vänner.
Fck fina presenter och lite för mycket att dricka.
Har i alla fall varit en kanonhelg!

Upptäckte bland annat att sällskapspel ÄR roliga på två...
... om dooleys är inblandad! Eller vad säger du Diana?

Fick resesällskap både tur och retur.
En kollega till mig skulle till Göteborg så vi hade tur och
hamnade på samma tåg hem =)

Igår var det tillbaka till jobb och sen film på kvällen med Elin.
Vi såg Case 39, den var bra! Kan jag rekommendera.
Lite småcklig faktiskt, men det är så det ska va =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0