Börjat på gym!

Så nu ligger jag här i soffan och ser på Time Out.
Har varit på idrottskliniken i en timme.
Sprang en halv mil och körde ett gott benpass!



Det var första gången jag var på idrottskliniken.
Riktigt fräsch och stort! Många maskiner.
Dom har typ 3 st utav varje maskin
så bye bye att köa för att träna!

Det bästa av allt är att det är huset bredvid oss!
Tar en minut att gå till gymet! Perfa!!!


Sedan har jag nog lagat den godaste köttfärssåsen
jag nånsin gjort!?! Var verkligen skitgod.
Det värsta är att jag minns inte hur jag gjort =/

Annars har jag jobbat till 17, och hämtat böcker.
Fick mina studieböcker på posten idag =)
Ska börja läsa lite smått efter detta.
Försöker förstå hur låroplattformen funkar...

Men det ger sig väl =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0