Back to work!

Ja nu har jag blivit frisk igen!
Känns skönt att ha såpass bra immunförsvar.
Låg plakat i en dag och återhämtade mig igår.

Idag blir det jobb 12-18 och en ny kampanj startar!
Den nya butiken på samarkand har öppnat idag med.
Är nyfiken på hur den ser ut, får kika nån dag.

Fick ett MYCKET trevligt samtal igår.
Men det vill jag itne berätta här än.
Nästa vecka blir det ett möte för att säkerhetställa det.
Spännande!



Så nu sitter jag här och dricker te och äter frukost.

Ska snart börja göra mig i ordning för jobbet!


Kommentarer
Postat av: Svärmor...

Vad nyfiken jag blir när du skriver så där...

Skönt att du är frisk igen..

Kram o sköt om Dig

2010-08-26 @ 17:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0