Ännu en gång!

Idag sprang jag längre!
Jag sprang hela 4 km på 20 minuter!
Är så stolt över mig själv!
Nästa gång ska jag pressa bara liiite till.

Det går bra på jobbet med =)
Idag har det varit lite med folk så det har gått segt.
Igår gjorde vi om junioravdelningen lite.
Har börjat med skolstarspaket!

Så roligt att vika kläder och möblera om.
Hjälpa kunder och stå i kassan!

Allt är roligt!

Känns som att Stadium är rätt ställe för mig.
Det har hjälpt mig att komma igång med träningen.
Att höra kunder komma in med höög motivation
och bara längtar efter nya träningskläder för att
börja, det gör ju att man själv blir taggad.

Sedan ahr det kommit in så mycket snyggt nu inför hösten!
Massa fina kläder! Och skor!! =)

Nu blir det lite serier sen sängen!
Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0