Update of my life =)

Ja, jag kan ju passa på att uppdatera lite om mig och mitt liv!!

Just nu befinner jag mig i Linköping på ett hotell.
Har rummet helt själv inatt då min kollega valt att åka till en kompis =)
Har käkat subway och nu softar jag bara i sängen, skönt!

Tanken är att jag ska springa ner till gymmet här på hotellet imorgon och träna.
Orkar man det tro?? =)

Idag har jag träffat Cissi också, var jättelängesen!
Vi åkte till max och käkade och snackade ikapp ett år som vi inte träffats på.
Sedan råkade jag backa på en cyklist som kom i full fart när jag skulle backa ut från en parkering.
Hann inte se henne i bakspegeln utan hörde bara en dunk.

Men lugn nu alla! Hon klarade sig fint! Jag backade inte speciellt fort.
Jag var mest ett frågetecken på varför hon kom i sån fart när hon såg att jag backa.

Nu kommer jag att jobba till torsdag nästa vecka. Blir Motala, Nyköping och Linköping så det blir inte så mycket bilåkande den här gången. Lite skönt. Jobbigaste är ju att man måste byta hotell mellan varje ort typ. Att packa upp och packa ner hela tiden. Men men, man börjar bli van med att leva i en väska. =)

Så här ser man ut just nu då...


Kommentarer
Postat av: Cissi Norrköping

hej gumman.

Tack för igår, det va jättetrevligt, hoppas på att vi kan göra om det snart igen.. du vet ju att vi pratade om att jag hade svårt att få jobb... dom ringde från proffice, och sa att ja fått sommarjobb via dom på Telia, börjar med en utbildning på 4 veckor, och blir sedan anställd via proffice under sommaren... ha de bäst... kramar Cissi

2010-04-30 @ 13:12:50
Postat av: Bella

Du är så fin gumman !!!

2010-05-07 @ 11:06:23
URL: http://scenbloggen.com/izabellesand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0