Slut på ledighet...

Så, nu vart min ledighet över tyvärr. Det var  mina fyra dagar.
Det går så sjukt fort att det är jobbigt.

Får en klump i magen varje gång jag ska lämna Micke för jobbet.
Men å andra sidan får man inte tänka så mycket på det.
Jag har ju rätt roligt ändå och tjänar bra med pengar.
Fast bästa hade varit om jag kunde få det jobbet i stan jag sökt =)

Men men det får framtiden utvisa.

Idag har det varit en riktig slappardag.
Suttit i soffan och sett serier och sen tog vi en promenad i skogen.
Upptäckte att det är en perfekt bit att springa. Ska testa det nån gång.

Nu ska jag göra lite lasagne och sen blir det mot tåget och jönköping...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0