Pocahontas

Idag gick det riktigt bra på jobbet faktiskt.
Fick iväg 3 nyteckningar och 2 förlängningar utan mobil.
Skönt när man tjänar pengar.

Imorgon ska det bli minst 4!!

Har precis sett klart på Pocahontas med min kollega Isak.
Riktigt skönt med disneyfilmer, love them!
Korta, roliga och underbara filmer.
Nån mer som gillar disney???

 

Sedan måste jag lära mig att pengar har ett värde.
Inte bra att bara handla upp dom så fort man får dom.
Tyvärr går det ju en heel del pengar på mat när man ligger ute så här.
När man inte har tillgång till kök utan måste uppsöka restauranger hela tiden.

Men nu ska jag försöka med att inte gå till alla dom där dyra.
Utan det funkar faktiskt att köpa youghurt eller nått kallt att äta på ICA.

Nu blir det i alla fall natti natti här i Söderhamn.
Börjar 10 imorgon och då ska jag som sagt sätta minst 4!!!

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka Till

//Svärmor

2010-04-20 @ 07:46:34
Postat av: Cissi Norrköping

Jag älskar disney ja me... crille och jag flyttar till sommaren nu till Lysekil.. om du är i trakterna nån gång sedan så hör av dig... så kan man ta en fika eller nått... kramar

2010-04-20 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0