Plugga??

Har lite tankar om att man kanske skulle plugga lite?
Är smått sugen på att studera och lära mig massa nya saker.

Kollat lite på marknadsföringsprogrammet, kan vara bra att ha i bagaget i framtiden.
Nyttig utbildning!

Såg att den läses i ett år, på 100% i Växjö så det är ju helt perfekt.
Helst av allt vill jag ju ha ett jobb men detta är en lösning till det.

Just nu så krävs det utbildning på dom flesta jobb som söks.
Utbildning har jag bara gymnasial på mediaprogrammet så det kommer man inte långt med.
Dock har jag erfarenhet från butik och försäljning men sånna jobb söks inte just nu.
Så varför inte plugga en utbildning som ger dig fler valmöjligheter.

Har ju även blivit mer och mer intresserad utav ett administrativt arbete.

Ja vi får se hur det blir.
En ansökan kan man ju skicka =)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Go for it=) vad har du att förlora??

2010-04-11 @ 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0