Högskolan nästa??

Så nu har man sökt in till högskolan för första gången i sitt liv.
Känns väldigt skönt faktiskt. Känns som jag äntligen kommit fram till vad jag vill i livet.
Detta är ett stort steg i rätt riktning. Men framme är jag inte än på etttag.

Vad jag vill bli när jag blir stor är fortfarande ett stort frågetecken.
Men det känns lite lättare efter detta.

Utbildningar som ajg sökt är:
- Marknadsföringsprogrammet
- Inredning och Butikskommunikationsprogrammet

Sedan har jag sökt kurserna:
- Företagsekonomi I - Marknadsföring
- Företagsekonomi I - Organisation och ledarskap

Ska bli intressant om man kommer in i någon utav det.
Sedan skulle jag behöva läsa upp matte b som jag sket i på gymnasiet.
Har kommit fram till det nu i efterhand att det kan vara bra att ha.



Växjö Universitet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0