Älskar mitt hotellrum!

Lång tid sen jag uppdatera sist och mycket har hänt.
Har börjat en ny arbetsvecka, den hade kunnat börjat bättre men nu är det nya tag!

Anlände för en timme sen till hotellet i Kalmar, LOVELY!
Känns som man fått värsta lyxrummet nästan, vart chokad när ajg klev in här!

- 40" lcd på väggen
- Stor soffan med ett snyggt bor (Vill ha!)
- Underbart gudomligt snygg säng!

Rummet är ju större än vår lägenhet hemma i Växjö! LOVELY!

Här är lite bilder...
Ni får ursäkta min dålig webcam upplösning...








Asså bilderna gör inte rummet rättvisa...
Men tyvärr glömde jag min kamera i Uddevalla =(


Kommentarer
Postat av: Louisa

När checkar jag in?!

2010-04-07 @ 23:59:39
Postat av: Svärmor

Det vill vell inte mycket till att rummet skall vara större än i Växjö....



Kram

2010-04-08 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0