Svenska Hollywoodfruar!

Hur många har inte uppmärksammat Anna Anka som lever livet i Hollywood.
En svensk kvinna som flyttat till USA och gift sig med artisten Paul Anka.

Anna Anka har gått till attack mot den svenska mannen och kallar det för en forolämpning mot både mannen och kvinnan i förhållandet om mannen inte tar hela det ekonomiska ansvaret. Hon tycker att riktig man inte ska låta kvinnan betala halva notan och får panik om han är ensam med barnen mer än 20 minuter.


Där håller jag med henne! Visst vill jag att min kille ska betala om vi går ut och äter, eller hur? Och givetvis när vi får barn så ska även han kunna vara ensam med barnen medans man själv tar lite egentid.

Men det jag ogillar med henne är hur hon behandlar sin anställda i hushållet. Nu kan ajg dock bara referera till det jag sett i programmet, men att hon kallar dom illegala mexikaner tycker jag inte är just och att hon behandlar dom lite som slagdrivare. Själv säger Anna Anka så här:

"Om svenska folket hade lärt av USA skulle svenskarna få tid för varandra ... om man anställer folk till att hjälpa en kan man göra roliga saker".

Och att hon hellre uppmanar sin dotter att hitta en idrottskille eller kändis, i stället för att gå på college?? Helt ofattbart, ska USAs tonårsflickor välja att leva på sina utbildade killar med pengar istället för att skaffa egen utbildning och karriär?

Vad tycker ni om Anna Anka och dom övriga Hollywood-fruarna??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0