Ska jag komma igång med träningen?

Hur många gånger säger man inte det till sig själv?
Hur många gånger tänker man inte att jag ska sluta äta onyttigt och gå ner till gymmet när jag ändå har tid?
Hur många gånger kommer man itne med undanflykter till att inte träna?

Nej, nu får det vara slut med det. Får sätta ner foten för mig själv.
Jag har ju faktiskt ett gymkort som INTE gått varmt dom senaste dagarna/veckorna/MÅNADERNA!!

Så ikväll har jag bokat upp mig på BodyPump klockan sju! Ska få med mig lillasyster ner också. Sedan som belöning blir det till att sola. Och INGA onyttigheter kommer in i min mun idag! Så det så ;)

Imorgon är jag ledig så då ska jag ner igen, sedan jobbar jag tills efter att gymmet stängt tyvärr, men nu är det inga mer undanflykter, tärna ska jag så fort jag får chansen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0