Idol 2009!

Har du en dröm om at bli idol? Vill du inte vara med på audition och stå inför juryn? Är din största önskan att bli sveriges nästa idol?

Naaaaaa

Ända gångerna jag sjunger är när jag står i duschen, sitter i bilen eller är dragen. Jag sjunger hellre än vackert. Och även om jag sjungit bra hade jag nog aldrig haft modet att stå framför dom tre som hånar en för din röst eller skrattar ut dig för ditt efternamn?? Jo det är faktiskt sant! Såg du gårdagens idol vet du vad jag menar!

En kille som heter Christopher Brunnman skulle spela och sjunga inför idol-juryn igår när Anders Bagge frågade vad han heter. Redan där började hela idol-juryn att skratta. Anledningen var att i deras papper stod det att han hette Brumman i efternamn och även när Christopher sa sitt efternamn lät det som det. Sedan sitter dom där och gapskrattar åt den här stackars killen som inte vet vart han ska ta vägen?

 

– Man ska ju inte skratta åt folk som kommer och söker men som vanligt var vi trötta och han kom in och mumlade och sa att han hette Brumman i efternamn och det triggade igång oss, säger Andreas Carlsson.

Ja ja, lite kul kan det väl ha varit men jag tycker synd om den stackars killen som skulle sjunga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0