Hygein ÄR viktigt!

Idag hade jag två personer i min butik som jag med 100% säkerhet kan säga att dom inte duschat på veckor! Dom stnak instängd och mögel. Håret på dom båda var hur tovigt som helst och man kunde se hur det glänste av all fett. Sedan när dom öppnade munnen så kom den vidrigaste stanken jag känt på länge! Tänderna var smutsiga och man såg hur matrester satt kvar mellan tänderna. USCH säger jag bara!

Det såg ut att vara en mor och hennes son, ett typsikt par som kommer in till oss där moderna inte vet något men hennes son kan ju alltid allt om teknik, slår aldrig fel.

Men en sak funderar jag på, känner dom själva inte att dom stinker? Har dom gått i doften av deras egna smuts så länge att dom blivit imuna mot det? Det är som man ryggar tillbaka så fort dom kommer in i butiken. Och det värsta är ju att doften av dom sitter kvar ett bra tag efteråt.

Efter detta trevliga möte betjänar jag en man som skulle handla åt sin fru. Han var hur trevlig som helst dock märktes det att han inte var så insatt i teknikens värld. Men det värsta blev när han stod och prata en längre stund om vad han skulle ha och varför. Helt plötsligt börjar det trilla ut brun gegga ur hans mun och rakt ner på disken??? HALLÅ!!!! Är det orenliga människors dag här på centret????



ÄCKLIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0