Träning och nyttigheter

Idag var det en väldigt lyckat träningspass. Tränade dock bara en timme men det var skönt =)
Började med 30 min på crosstrainern och sen 30 min styrka. Kändes otroligt skönt efteråt.
Sedan belönade jag mig själv med 20 minuter i solariumet.
Annars har jag tagit det extremt lugnt idag, vilket kan vara skönt.
Har haft lite besök utav Erika och Etchu här, sett lite fotboll och tjatat.
Har ju även bestämt mig att börja äta lite nyttigare. Så ingen pizza på ett tag =(
Nu blir det sallad till alla maträtter och mycket hemlagat!
Funderar på att köpa lite lax och keso, rätt gott att ta som kvällsmat till exempel.
Dock har jag ett problem. Jag brukar alltid bli småhungrig på kvällarna.
Och jag har lovat mig själv att inte äta något efter åtta på kvällen.
Har hört att man inte ska äta sent på kvällarna, vet inte vart men nånstans...
Så någon som har något tips på vad man kan äta lite senare som inte sätter sig på rumpan eller så??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0