Träning GÖR skillnad

Jag har ju gett mig fan på att jag ska bli nyttig och börja träna igen.
Var ju så duktig en gång i tiden, så skaffar man pojkvän och så kommer sommaren
ja ni vet tjejer ;)
Men nu har jag hittat tillbaka, krävdes kanske att Micke flytta?? haha
Tränar i stort sett varje dag och undviker sötsaker som godis, chips och dricka.
Är jag enormt sötsugen så köper jag kanske en lite chokladbit men i bästa fall står jag emot.
Nu efter en och en halv vecka känner jag redan skillnad.
Fördelarna jag upplevt är:
  • Mycket piggare
  • Gladare
  • Sötsuget är borta
  • Dricker nästan bara vatten när jag är törstig
  • Äter fukost
  • Har nästan alltid sallad på tallriken
  • Orkar mer på dagen
Ja jag kan fortsätta ett tag. Men det bästa är att mitt sockerberoende är borta.
I fredags till exempel köpte jag två tidningar till mig själv istället för godis.
Köpte en Cosmopolitan för att få lite skvaller och en Topp Hälsa för ideer =)
Starkt Jobbat Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0