På besök i Växjö!!

I helgen var jag nere hos Mickeee =) Var huur mysigt som helst! Skönt att träffa den man älskar när man inte setts på en vecka. Känner man verkligen att man saknar någon och om det är kärlek man har.

Hade med mig en TV och mitt playstation 2 ner så han ahr något och se på grabben. Så lite TV och lite filmer för PS2:an har han att kika på nu. Visst är jag snäll?!

Vi tog oss en tur till "stora" älmhult där världens första IKEA-varuhus byggdes. Förhoppningen på något spektakulärt, något stort var högam, men dom sopades i backen så fort vi kom fram till. Detta var det minst IKEA jag nånsin varit i, men så var det kanske förr när det var nytt. Man tycker väl att det borde ha byggts ut eftersom det är lite utav en metropol? Haha. Men på samma ställe låg ju deras huvudkontr, ett eget hotell och stoort lager. Undrar om deras huvudlager låg där kanske också?? Vi storhandlade givetvis ;) Blev ett duschdraperi och en toaborste för hela 140:-

Resten av helgen har vi tagit det realtivt lugnt, varit på lite rundvandring i Växjö och försökt leta upp en bastu vid en sjö. Gick sådär. Själv räknar jag dagarna då jag flyttar ner. Januari är det bestämt, då börjas det. Ska bli otroligt roligt och spännande. Dels för att det är ett heeelt nytt place och dels för att se hur vi klarar att bo på ynka 23kvm. =)

Nu väntar två veckor innan jag kan komma ner igen. Får se hur detta ska gå??
Under tiden sökes massa jobb =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0