Mobilfan!

Igår tänkte jag att jag skulle vara så duktig att uppdatera mobilen. Det är ju viktigt att man gör det nån gång emellanåt för att hålla den frisk. Visst, jag starta Nokia PCsuite och påbörjar uppdateringen. Säkerhetskopierade alla min kontakter till datorn. Tog ut minneskortet med alla bilder och låtar så inget skulle försvinna. Stoppa i datakabeln och börjar...

Det tar cirka 5 minuter allt som allt och sen sa programmet till att det var klart. Jippi tänkte jag. En snabbare telefon som inte hänger sig...

... men vad händer då??   INGET

Mobilen vill inte ens starta och är heeelt död! Inget liv överhuvudtaget och reagerar inte ens på att man stoppar i laddkabeln. Va fan!! Trött man blir. Blir jag ju tvungen att lämna in den på lagning. Har aldrig behövt lämna in en mobil pga att jag uppdaterar den med jämna mellanrum. Men att den dör av det?? Hallå!  Ja jag blir bara så sur.
Alla jobb jag sökt har jag ju angett till det numret och så har man givetvis 3. 3 som inte funkar i vilken mobil som helst heller, måste ju vara en nyare som har 3g!! Köpte mobilen av mig själv och vi har inga lånemobiler med 3g =(  Panik!!!! Ja jag får börja med att lämna in den på lagning så får vi se vad som händer..

SKITMOBIL JUST NU!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0