Ledig dag!

Nyss gått upp och gjort mig i ordning för torp. Tanken idag var ju att sova tills man vaknar.
Men efter att först bli väckt av ett sms vid åtta, och ett vid nio och att sen min storasyster ringer vid tio går det inte. Har väl insett att om man har en storasyster som har barn som inte är på dagis en måndag kan man inte sova längre. Så vi ska ut till torp.
Att man sedan har en otroligt kelig katt som ska upp och stryka sig mot ens ansikte från sju på morgonen gör det inte lättare att sova heller. Visst han är världens sötaste och goaste pissekatt men ibland blir han liiite jobbig.
Rocky, min söta katt som alltid är inom en meters avständ från mig.
Mammig?? Nähä, inte alls!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0