Kopplar på min kämparlust och vilja att klara allt!

Nu har jag hittat ny glöd, ny inspiration och ett mål som kommer bli tufft att nå men med lite jävlar anamma så kanske??  Jag ska börja med en hårdträning till den 12 december, precis innan Lucia. Jag vill gå ner lite i vikt, gå ner dom kilona som kom från ingenstans efter sommaren. Har nog kanske levet lite väl gott då och nu trivs jag inte längre med min kropp. Dags att göra något åt det då?? =)
Igår kväll efter jobbet tog jag mig ut och sprang, dock en väldigt kort sträcka som tog mig tio minuter med långa uppförsbackar. Ville inte vara ute längre då det spöregnade! Men nu ska jag nog snart se till att gå ner till gymmet i en timme minst. Inga pass idag så då gäller det att koppla på sin vilja att orka!!
Ska tillbaka till denna kroppen! Jag vill och jag ska!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0