Härligt träningspass

Har precis kommit ur duschen efter ett 90 minuters långt pass på gymmet. Började med 35 minuter på löpbandet och sen 55 minuter body pump! Otrolig känsla i kroppen nu, slutkörd och skönt på ett vis. Blir nog gymmet imorgon igen, som sagt.. här är det hårdträning som gäller =)
Annars har jag jobbat hela helgen, fortfarande inte träffat micke =( Men på fredag, då äntligen! Idag på jobbe thar det varit en otroligt seg dag. Nästan inge folk men konstigt nog så sålde vi väldigt bra, över förväntan. Vet itne hur det gick till.. =/
Imorgon ska jag försöka få iväg våran 50" på lagning, kan vara gott och få iväg den innan flytten. Börjar bli ont om tid nu med att packa och sånt... Spännande, snart är jag nere!!!
Med jobb går det sådär just nu, har inte hört nått svar. Dock har det bara gått en vecka sedan jag sökte så ansökningstiden har la inte gått ut än. Hoppas hoppas verkligen jag får det jobbet jag vill ha nu! Hade varit störtskoj!
Nej nu blir det lite slapp i soffan framför nån bra film och sen nana.. Ska sova tills jag vaknar imorgon för jag är ledig imorgon =) Wiiieee
OBS!!!  Gammal bild på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0