Film med Sveriges största bloggerska!

Ja ni läste rätt! Hon sitter nu bara några meter från mig!
Och jag får äran att se på film med henne ikväll!
Jag har bjudit till rikligt med cola och snacks som grillchips och cheezeringz.
Hoppas verkligen hon gillar det... Hoppas jag inte blir för jobbig...
Hon är grymt snygg klädd också.
Snyggaste mysklädseln nånsin.
Denna tjejen vet verkligen hur man ska klä sig när man ska ha filmkväll.
Med bandana på huvudet och håret snyggt i tofs.
Måste fråga vilket schampoo hon använder!!
Dock ska jag inta bjuda på kaffe idag.
Har ju hört att det nog inte är någon bra ide idag..
Har ni listat ut vem det är jag har på besök??
Sedan är jag inte själv heller.
Det är ju två andra fans här som sitter närmare henne!
Fan också, måste onstrukturera detta!
Vill ju lukta på henne, se vilka klädesmärken hon har på sig.
Jag måste ju bara ta efter stilen!
HELT RÄTT!!
Vet ni vem det är??
Inte???
Joooo  CamiiiSexzita är här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0