Trött på julmusiken?!

Ni förstår inte hur trött man blir på julmusik efter att man har hör det dygnet runt sen den 1:e december. Vi är ju mer eller mindre tvingade att spela julmusik i butiken och det har det varit från den 1:e december. Sedan att man "fuskat" och in emellanåt spelat något annat har bara gjort gott. Men nu så nära jul går det hela tiden.

Sedan använder vi spotify på jobbet, smidigast så. Men då är det ju så att vi är fyra personer med vartsitt konto och med varsin julspellista. Min lista innehåller bara ett fåtal låtar utav dom jag tycker är bäst. Men efter 10 timmars arbetstid så har man ju hört alla låtar i den lista NÅGRA gånger. Så nu kör vi på en handplockad jul lista ala Sandra Winberg. Längre, bättre och roligare.

Ni som vill ha min lista är bara att hojta till så fixar jag det ;)

Även fast vi spelar så mycket julmusik så har jag fortfarande en och samma favoritlåt som jag fortfarande kan spela om och om igen, Den är så fin =)



All I Want For Christmas - med Mariah Carey

Kommentarer
Postat av: camiiiSexzita

Det är nog den jullåten jag gillar mest också :D

2009-12-17 @ 00:12:05
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0