Svårt

Ibland är det riktigt svårt att vara ifrån den du älskar.
När du är tvingad ifrån den du älskar.
Sjukt jobbigt att bara träffas varannan vecka. Saknar honom varje dag.
Vill prata med han hela tiden, vill att det ska kännas som att han är hemma.
Men det är inte lätt alltid.
Så istället får jag fokusera på andra saker såsom att jobba och träna.
Träffa vänner nu innan jag flyttar och min familj framförallt!
Kommer bli jobbigt att flytta ner och ju närmare man kommer desto mer tvekar man.
Vill jag verkligen flytta ner och lämna allt?
Kommer det bli bättre?
Kommer jag trivas??
Massa dumma tankar, men får försöka sluta tänka på det.
För jag kommer ju bo med Micke och det betyder mycket för mig.
Sedan får man se till att resa hem och hälsa på alla!
Eller tvinga ner dom till sig =) hehe

Kommentarer
Postat av: Åsa

själv flyttade ja till norge, men du, du lämnar ju ingen, allt och alla finns ju kvar, bara några få timmar bort ;P tänk positvt,

2009-12-09 @ 15:38:19
URL: http://neeelima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0