Sista ledig dagen...

Så nu är jag inne på min lediga dag nummer fyra, vilken är den sista i rad.
Tråkigt nog känner jag mig inte redo att gå tillbaka till arbetet igen.
Vill ju bara vara ledig lite mera, spendera lite mer tid med Micke.

Men men, är ju ledig torsdag och fredag igen. Gott!
Har tyvärr kommit till ett sånt stadie där ja ginte gillar att jobba längre.
Att jag bara vill vara ledig och inte göra något.
Ovanligt mig då jag brukade älska mitt jobb och gärna jobba över.
Men jag antar att det har ändrat sig efter omständigheterna.

Idag blir det en relativt lugn dag. Bara slappa och ta det lugnt.
Micke ligger fortfarande och sover och jag bloggar =)
Tror vi ska till torp idag för att hämta tvn som förhoppningsvis är lagad.
Sedan hoppas jag att det blir lite shopping med, ör ju trots allt rea =)

Men nu blir det frukost, lite chai latte och en clementin?? Miums!



Precis gått upp ur sängen och osminkad som man är-- Bjuder på den ;)


Kommentarer
Postat av: micko

Finast som vanligt ;)

2009-12-27 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0