Serie-träsket!

Jag har fastnat! Måste följa det! Och det är inte bara en.
Jag har fastnat för serier. Dock ser jag aldrig på tv numera.
Har en för liten tv så jag sitter hellre framför datan =)
Serier som jag just nu följer frenetiskt är:
- Two and a half men
- Desperate Housewives
- The Big Bang Theory
- Brothers and Sisters
- Entourage
Eftersom jag har så svårt att sova om kvällarna nu av nån anledning laddar jag ner hela serier och sträckser dom. Nu har jag dock kommit till den punkten att jag har sett alla serier till sista säsongen och det sista avsnittet som finns att ladda ner! Va gör jag nu??? HJÄLP!  Haha, sjukt att man blir så panikslagen av att inte kunna fortsätta se på sin serie? Jag hade inte klarat att följa en serie som sända på tv med en veckas mellanrum! Usch va tråkigt att vänta. Dock har jag nu det problemet att jag inte kan se på nått för jag sett allt.
Finns ju både för och nackdelar märker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0