Nyårsklänning!?

Nu börjar det närma sig med stormsteg.
Har kikat snabbt snabbt på klänningar och i något inlägg tidigare visade jag en guldig klänning jag gärna hade haft. Men då den finns i USA är det liiite svårt att få hit den innan nyår??
Så jag funderar på att ta en helt ny klänning ist?
Har ju en som jag använt en gång tidigare. Kanske vore nått?



Denna har jag och den borde ju funka på nyår? Eller??
Med en snygg håruppsättning och snygga smycken i silver?
Funderar på att leta upp ett par fräcka strumpbyxor liknande hon har på bilden?
Förslag är VÄLDIGT välkomna! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg ta den !

2009-12-28 @ 19:48:49
URL: http://bellazand.blogg.se/
Postat av: jennifer

Haha, va roligt, tjejen på bilden är en av mina gamla kompisar från vetlanda! :)Visst har dom mkt snyggt på mandel! :) Hoppas allt är bra med dig o att ni får en fin nyårsafton! Kram!

2009-12-30 @ 13:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0