Nya kontakter på annorlunda vis.

Jag är en social människa. En person som gillar nya kontakter.
Eller inte bara nya, även att återuppta gamla.
Roligaste av allt är när man finner nya vänner på ett konstigt sätt.
Ett oberäkneligt sätt...

Har faktiskt "träffat" en väldigt go tjej på ett konstigare sätt.
Det sättet berättar jag inte men det hör inte till det vanligaste.
Och nu på senare har vi hört av varandra oftare.
Vi har aldrig träffats men planerar att göra det snart.
För det är en huur go tjej som helst även om hon bor långt upp i Sverige.

Vi pratar om allt, men mestadels om relationer, vilket var även så vi hördes första gången.
Mer än det berättar jag inte.
Tänker inte nämna vem det är men antar att du vet det nu ;)

Senast idag hördes vi av, närmare för två min uter sen...
Kan ju nämna att jag inte förstår varför vissa killar ska ha uppmärksamhet hela tiden?
Eller känna sig tillgängliga eller öppna även om det har förhållande??

Som tur brukar man som stark tjej kunna lösa upp allt sånt.
Men det är tråigt när det händer.

Har du något underligt sätt du träffat en nära vän?


Kommentarer
Postat av: Goa Tjejen ;)

Haha go du är Sandra ! Vi får ta och ses snart, och a det är ett lustigt sätt vi kommit i kontakt med varandra.

Och vissa killar är knäpp, så är det bara, eller alla är de på sitt sätt men jaja. haha

Puss på dig !

2009-12-28 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0