Nelly.com??

Hej! Sitter och tittar lite på det som nelly.com har på rea.
Och ett sånt fjasko kan man väl säga? Jag hittar inget!
Jag brukar ändå tycka att det finns en massa snygga kläder.
Men nu när jag kikar igenom hittar jag inget som blir,
- WOW det var snyggt

Med detta hitta jag ändå som jag vill ha och som jag kan tänka mig köpa =)



Tråkigt tycker jag, dom som ändå brukar ha mycket snyggt.
Sedan kanske inte jag har den stilen som gillar deras "nya"kläder.
Är ju inte så värst förtjust i det nya modet heller så...
Blir till att shoppa loss på Gina ist ;)


Kommentarer
Postat av: kristina

sån vill jag ha

2009-12-28 @ 12:29:47
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0