Massa massa snö!!!

Snön bara fortsätter och vräker ner! Nu ligger det närmare 4 decimeter snö på backen. Jag kan inte bestämma mig om jag tycker det är kul eller inte.

Kul: Mysigt med snö, kan anordna pulkarace, bättre det än att det spöregna, julen ska ha snö, man kan bära mössa utan att se dum ut, åka skidor, fint (speciellt när solen lyser), man kan sitta inne i sängen under filten och dricka varm soppa och titta ut när det snöar - mysfaktor!

Mindre Kul: Kallt, svårt att se vart man går utan att får snö i ögonen, håret blir lockigt, svårare att köra bil, tar evigheter att ta sig hem när man får pölsa i snön.




Så här ser du utanför mitt fönster, inte nu men innan jag gick ner till stan.

Och mer bara det vräker det ner!!! =)




Så här ser jag ut när jag ska gå ut!

Köpte även ett par vita matchande till mössan vantar på Åhlens och benvärmare.

Jag gjorde misstaget att ta ett par sockar för lite så mina fötter är isbitar nu =(


Men nu blir det lite varm chai latte och tv en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0