Long time no seen =)

Just nu består mina dagar utav jobba, träna och sova.
Försöker hinna med att äta emellanåt också! Viktigt!
Sedan är det här tråkiga väder som gör en lite höstdeppig.
Men att tända ljus, sätta på en bra film och kura ner sig i soffan med en varm kopp te brukar muntra upp en. Dock är jag så förbaskat trött hela tiden. Sov till halv elva idag och drog direkt ner till gymmet och sen till pappa. Lagade lite mat och tjata =) Sedan in till stan, sola, till mamma och åt middag och nu hemma igen. Ska sätta igång och packa ner lite grejjer jag inte använder eller behöver..
Ljust i tunneln är just ner resan till Växjö på fredag. Emmi kommer ner från Oslo och gör mig sällskap. Vi tar vägen om Halmstad och plockar upp Poffer och Stephie och sen vidare mot Micke! På lördag är det stort partaj med dresscode kavaj/klänning. Ska bli riktigt kul! Saknar min Micke också så det ska bli oerhört skönt att träffa honom nu!
Nu ska jag fortsätta med mina flyttlådor =(
Ha det gott så hörs vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0