Lite shopping blev det =)

Så nu har jag kommit tillbaka efter en runda på torp.
Jag och Diana åkte bussen ut och en timme senare kom Micke.
Hittade en långärmad tröja och ett basic linne från Gina!!!

Träffade Emelie också och lite planer inför nyår börjades..
Lutar just nu mot Oslo!! Hade varit skitnice.
Dra ihop ett gäng här och dra en bil upp! Varför inte?
Vet ju en som hade blivit glad, Emmibell =)

Nu ligger planen att besöka en god vän, tjata och mysa.
Blir tidigt i säng för imorgon är det ju jobb =(

Köpte ju även nytt nagellack.
Kan nog inte minnas när jag senast använda nagellack!!
Men nu börjar jag få långa naglar igen, har slutat bita =)
Här kommer iaf en bild!



Ha ha, bjuder på den ;)



Här är även världens mysigaste katt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0