Ledig!

Ja, idag är jag ledig och troligtvis på väg att bli förkyld!
Detta måste avvärjas snabbt!!! Inte bra!!
Nu blir det en fika med carro med något varmt dunderte mot förkylning.
Sen en lång promenad då det inte blir träning idag, vill inte göra förkylningen värre.
Sedan hem, ta det lugnt, se på nya desperate housewives avsnittet och slöa.
Borde nog städa och laga lite mat men det är en annan femma!
Just nu i mina högtalare spelas Possibility med Lykke Li. En skön lugn låt som får en att slappna av.
Den varvas med Save You med Simple Plan. Båda låtar har med Twilight att göra!!
Possibility är med i filmen och Save You är en låt som gjorts en musikvideo av Bella och Edward.
Love them!!
Idag har jag med lockat håret. eller a, satt upp blött hår i en knut på huvudet och sovit på det.
Ha ha, kanske borde önska mig en locktång i julklapp??
Så här ser jag ut idag!!!
(Bortsett från att jag är totalt osminkad och min stora finne på kinden!)
Har min slitna jeans från cubus med vita leggings så jag inte frsyer :P
Så temat idag är vit/blått rufsigt och slitet.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0