Julklappsshopping

Idag kom jag upp ur sängen utan problem.
Hade lite ont i natt men inget som inte min vän alvedon hjälper mig med.
Nu ska jag snart kila ner till stan för att träffa Diana.
Inhandla dom sista julklapparna, hoppas man finner dom.
Annars blir det att sista minuten shoppa i affären efter stängning på onsdag.

SÅ här ser jag ut idag =)


  • Stickad tröja från Gina Tricot
  • Långärmad grårandig tröja från Gina Tricot
  • Leggings från Cubus
  • Benvärmare från Åhlens

Får klä på sig så man inte fryser när man ska shoppa julklappar utomhus.
Är hur sugen som helst att åka till Lisebergs julmarknad men vem hinner det nu?

Sitte roch lyssnar på lite julmusik innan.
Föhoppningsvis kommer man i lite julstämning.
Att det ligger snö utanför är fortfarande förvånande, jösses!
Ska ta med mig kameran ut så jag kan fota hur vackert det är!

Stay tuned! I will be back later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0