Julafton över

Nu är julafton över. Har varit väldigt mysigt!
Mycket god mat, godis och sällskap =)
Tror nästan alla lyckades slumra till när Kalle Anka var på TV. hehe.
Nu har jag inte bloggat på ett tag men det blir ändringar nu.
Fick nämligen en laptop utav Micke i julklapp =)
En alldeles egen lite data att bära med mig överallt. WIE!!!
Denna fick jag, den har 11,6" skärm vilket är något bättre än dom allra minsta.
Men det tar ju ett tag att vänja sig med att det är ett väldigt litet tangentbord.
Idag blir det ett besök hos min far. Alla syskonen med barn och respektive.
Stackars pappa som fått fira jul ensam, men idag ska han få massa kärlek.
Utgång blir det ingen för oss då vi båda ligger hemma i förkylning =(
Dock är jag vaken nu för min rygg, den gör ont =(
Men ska krypa tillbaka upp i sängen och se på tv eller mysa med micke.
För han är ju världens underbaraste =)
Puss på er och god fortsättning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0