Hemskaste drömmen!

Nu blir det till att gå till bussen, åka till jobbet. Bussen går 09:55 men tänkte springa in på Willys en sväng för att införhandla lite energidryck. Känns som att det behövs =)
Känner mig lite trött efter ännu en dålig natt. Drömde om hemska illrar som attackerad min katt när han ligger under mitt täcke och myser med mig. Hade ju fullt upp med att sparka iväg dom. Dom kom från alla håll, under dörrar genom väggkontakten upp genom avloppet. Dom tog aldrig slut. Fick springa ut med Rocky i famnen endast i pyamas ut i snön! Dåå vaknar jag av att jag fryser... HJÄLP! Som tur var det bara täcket som ramlat ner från sängen. Men en sak är säker, jag gillar INTE illrar!
Fy!!! Rena rama skräcken! Men undrar om illrar verkligen äter katter i verkligheten?? =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0