God Morgon!

Så, idag åkte jag tidigare till jobbet. Jag vet!!  Jag som var så jobbtrött. Men fick skjuts utav Mickes kompis som skulle handla av mig. Tackar aldrig nej till att åka bil till jobbet, sepciellt inte om det är 10 minusgrader ute!!!  Så nu sitter jag på Graffiti Café, precis ätit en ostmacka och ett glas juice, mums! Börjar jobba vid elva så länge till kan jag inte sitta  =(

Grejjat lite med min header igår men la ner i brist på energi och för att spara humöret.
Istället fixade jag med den nu här, tyckte den blev lite bättre, eller?

Har även suttit och kollat lite på Twilight, bra film! Kom då att tänka på skådespelarna Robert Pattinson och Kristen Stewart som är ett par på riktigt. Undra om dom blev det under inspelningarna? Men nu ska ju ryktena säga att dom ska skaffa hgemensamt boende och planerar för både bröllop och barn. Det har ju även ryktas om tidigare i Juli att dom redan var gravida men det var ett falskt alarm. Men hur söta är dom inte ihop då? Synd för all andra mijontals tjejer som suktar efter hennes sambo  =)

 

Idag, på tal om nått helt annat, är det ju kanonfint väder ute. Synd att man kommer stå i ett köpcentrum hela dagen för jute skiner solen. Dock är det just nu 12 minus och det är kallt! Men massa snö och solen som lyser gör en så himla glad! I alla fall mig. Man blir ju så mycket piggare utav lite ljus.

Och snart är det nyår. Har ni fixat eran utstyrsel? Eller är ni ute och sista minuten shoppar idag?? =) Jag löste allt igår när jag fick köpt skorna. Så nu är jag klar, ser fram emot nyår och att den blir i Oslo =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0