Fyndat!

Så nu har man tagit en lång promenad och även hunnit med lite shopping.
Nu väntar det roligaste av allt här hemma - städa!!! Usch!
Hittade ett par termobyxor på teamsportia. Dock inte dom rosa jag kikat på innan.
Utan dessa hittade jag på ett reaställ =) Wiie! Fick dom för dryga 400:-
Blev ett par mörkgråa med ljusgråa detaljer. Nöjd än så länge.
Har ju ångerrätt i två veckor men jag tror inte jag ska byta.
Ikväll är det kvällsöppet på Torp med massa erbjudande. Funderar på att dra dit?
Passa på att handla julklappar när dom är lite billigare?
Har fortfarande inte kommit på vad jag ska ge till alla. Jobbigt.. Men det löser sig!
Nä nu får jag sluta skjuta på städningen. Det är ju skönt när det är klart!
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0