Bara ett inlägg idag =)

Idag har det inte blivit mycket bloggande.
Har jobbat hela dagen och sedan suttit väldigt still resten.
Jag lyckades åter igen ramla och slå i ryggen!!! =O
Jag vet inte hur jag lyckas men ont så in i.... gjorde det i alla fall.
Som tur är har man en underbar svärmor som kör hem mig från bussen =)

Hittade ett par skor som jag köpte idag på min lunch.
Ska testa dom ihop med klänningen men jag tror dom blir kanon!




Eller vad tror ni??

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på film med Micke!



Förresten!!!
Kommentarer på min header är mer än välkomna!! =)


Kommentarer
Postat av: Bella

Duffy, dessa finns eller fanns på skopungten för 350 eller på scorett och DNA för 399. =P

2010-01-03 @ 18:50:22
URL: http://bellazand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0