Babblaren!

Fan va segt det är att sitta och vänta på svar från något utav jobben du sökt?
Nu vet jag hur det känns för alla er som verkligen behöver ett jobb.
Ni som sitter arbetslösa hemma och väntar på det positiva svaret om ett DU är välkommen på intervju.
Jag hade blivit så glad för att få det samtalet, eller det mailet, med det positiva svaret!
Hade varit skönt att ha ett jobb färdigt innan man flyttar liksom.



När jag gick hem idag så kom jag att tänka på min cykel.
Min cykel som står nere vid Sportlife som jag fortfarande inte hämtat =/
Sedan kom jag på att det var över en vecka sedan jag var och träna.
FY MIG!!!
Kanske får ta mig ner och träna imorgon? Är ju ändå ledig.
Samtidigt kan jag ju ta med mig cykeln hem?? =)
Men det är så segt att gå ner till gymet när det är svinkallt och massa snö ute.
Men träning mår man ju bra utav så det är det nog värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0